Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2019 12:41 - Визитка
Автор: s6t6a6r Категория: Лични дневници   
Прочетен: 469 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Визитката е важна за да се знаем кой, кой е. Затова и първото което ще направя е да ви се представя по-подробно, защото както не веднъж съм казвал от технологичния си профил - Когато аз създадох Блога, вложих в него много възможности за вас - потребителите, но новите му собственици - русофили, орязаха тези възможности и ви превърнаха от Личности в анонимни Тролове. Веднага доказвам думите си:
- Възможността да се представите от кой град или село сте, е силно окастрена, можете да избирате между "не казвам" и един непълен списък градове, единствено в България, да не говорим, че няма ни едно село. Ами аз като живея в чужбина, м?
Затова се налага да пусна тази визитка, за да не съм Трол, а Личност. Та, аз съм от град Амстердам. Защо избрах да живея, там ще споделя след малко.
- Силно окастрена е опцията за указване на пол. В глобалния свят в който живеем, и бидейки носители на супер хуманни и общи ценности, отдавна признали наличието на повече от 30 пола, изборът между "мъж" и "жена" е крайно неудовлетворителен за мен. Ха ха ха, просто се шегувам и надявам се усещате превъзходното ми чувство за хумор. Разбира се, че аз съм мъж, при това с главно "Ж". Ако някой женчо се съмнява, само да каже кога и къде, веднага идвам да му извия така вратлето, че за негова радост, въпреки огромния си корем, пак да вижда жалката си чурка.
Сега за ника ми - естествено той е пълен със символика, и хайде нека не изпитвам интелигентността ви, защото това го правя от технологичния си профил, ще ви кажа направо - S6T6A6R означава ЗВЕЗДА, естествено няй-ярката в блога. Трите шестици са половината шестици от номера на Ауди-то което продадох. Понеже, купувачът нямаше финансовата възможност да си купи целия номер, то аз запазих правата върху половината от шестиците в него и ето тук ги ползвам за естетика, защото освен велик технолог, аз съм и бележит естет.
Аз съм син на милиционер още от 70-те и това ми даде голям старт в живота. Наследил съм в пълен обем чутовния бащин милиционерски интелект, както и безупречната му способност за логическо мислене [формално, неформално, използвайки квантори и въобще съм на ти с всички логически методики, дори с тези непознати още на Земята (та нали съм Звезда)]. Наследил съм също така изтънчената култура на бащиния старшински изказ, нещо с което мнозина от вас са запознати като читатели на техонологичния ми профил.
Другата личност която повлия пък за звездния ми успех сред жените, е моят чичо. Чичо ми през 70-те беше главен гларус на байтошовата република. Това френки, немки, финки и прочие, йощ песни за него пеят и саги разказват. Той ме научи на много в живота, също както в по-късните години чичо Чарли учи племенника си в известния американски (не руски, ха ха ха) сериал. И ето както ви обещах по-горе, сега ще ви кажа защо избрах да живея в Амстердам - за този си избор силно бях повлиян от чичо ми. Но как точно и каква е историята ще ви разкажа друг път. Това ще е скоро, защото се връщам за малко в европейската провинция, която е роден дом на повечето от вас, никога не показвали носа си на Запад и не знаещи за перфектния живот там, но плюващи го поради невежество.
Ще завърша представянето си с малка част от професионалните си компетенции и успехи (защото ако изброя всичко ще се комплексирате прекалено) . Имам три ви"ши и мои разработки, правени още докато бях ученик, летят в космоса. Инженер, програмист, специалист по финанси, специалист по национална сигурност, специалист по най-висша (непонятна за вас) математика, световно признат изследовател по природните катаклизми, като цунамита и падения на астероиди, комети и прочие хвърчащи твари. Човек с огромна култура, пишещ проза и поезия с лекотата с която вие си чоплите носа. Също така съм топ меринджей и всички Западни фирми се избиват за мен и ме замерят с финансови предложения, чиито числови изражения, повечето от вас дори не могат да изпишат. Също така съм строител - майстор по всичко от кофраж, до финна шпакловка, сам разтоварвам и тухлите, бъркам кереча и бетона. С тези си две ръце строя сам къщите и замъците си.
Но... все пак, понеже съм крайно прям и сърдечен, ще споделя в този си Личен дневник, и какво в живота ми не достига - няма я Жената на Живота ми.
Така че приемам оферти от млади, красиви, високоинтелигентни (с минимум 160 IQ) блогерки. Звездата ведтъж пада на главата ви, така че не се чудете, а пращайте сивита.





Тагове:   блогова звезда,


Гласувай:
5



Следващ постинг

1. peperutka - :-)) малелелелеле....Мери, ти си фатално флюбена..
28.06.2019 20:59
не само ...загубена, из блоковият троскот
знаех си аз, има нещо..гъди мъди в твоят ник..69
кеффи ме, и гоги ме кеффи...
100п по-добър е от тез дядковци тук населили гъсто блокето
..ще те сложа в "любими",мери, шери..нали, ми даваш..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: s6t6a6r
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14282
Постинги: 2
Коментари: 2
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930